Szwedzki Elvis


[7wiatrów]
Szanowny Panie,
pozwalam sobie zwrócić się do Pana z prośbą o podanie nazwiska wykonawcy, którego czasem prezentował Pan w piątkowej porannej audycji Trójki. Piosenkarz ten wykonuje utwory Elvisa Presleya, a przy tym tak sympatycznie fałszuje, że zapewne będzie wiadomo o kogo chodzi. Zaprezentował go Pan jako Elvisa ze Szwecji. Próbowałam szukać w popularnej wyszukiwarce, ale bez efektu.
Kilka lat temu jechałam sobie spod C., gdzie mieszkam, do Krakowa na szkolenie. Dzień wcześniej posprzeczałam się o coś z mężem i nie byłam rano w szczególnie dobrym nastroju. Tak sobie jechałam naburmuszona, słuchałam Pana w Trójce i gdzieś w okolicach Olkusza zaprezentował Pan piosenkę szwedzkiego Elvisa. Słuchałam cały czas naburmuszona, jak wykonawca wyśpiewuje utwór i doprawdy, pod koniec utworu nie wytrzymałam, zaczęłam się śmiać jak głupi do sera i "foch" na męża przeszedł jak ręką odjął.
Dziś tamten mąż nie jest już moim mężem, jedną z różnic między nami było to, że ja słuchałam Trójki, a on wolał - powiedzmy - mniej rozmawiające ze słuchaczami stacje.
Po odejściu męża straciłam serce do wielu zajęć, ale teraz wraca to do mnie i znowu mogę słuchać Trójki bez przykrych skojarzeń.
Gdyby pan był łaskaw w wolnym czasie podać mi nazwisko wykonawcy, o którym wspomniałam - byłabym wdzięczna.
Z poważaniem,
7wiatrów

[Wojciech.Mann@polskieradio.pl]

To był Eilert Pilarm, Pani 7wiatrów Pozdrawiam serdecznie
wm


Komentarze