20072023


 

Śniło mi się, że znajdowałam się wraz z paroma osobami w wagonie tramwajowym, który w rzeczywistości był statkiem kosmicznym. Kosmity w kobiecej postaci z długimi blond włosami jakoś pozbyliśmy się na zewnątrz, próbował się dostać, ale ktoś z nim walczył, jakiś mężczyzna,  a po walce padł w wagonie osłabiony kosmicznymi toksynami. I był jeszcze pies, chyba o jasnym umaszczeniu w typie labradora, który lizał mnie po twarzy. To lizanie było tak wyraźne, że się obudziłam, bo nie lubię tego i chcialam, żeby pies przestał to robić. 

Spotkanie z osobą niebędącą ziemianinem może być dla Ciebie zwiastunem nadchodzącej niespodzianki, odkryciem czegoś nowego, zmianami lub po prostu konfrontacją z wewnętrznymi lękami. Sen wiąże się również z obawą przed stratą finansową. Jeśli we śnie kosmitę spotykasz, oznacza to, że na Twoich oczach wydarzy się coś nieoczekiwanego. Do tego wydarzenia dojdzie w miejscu publicznym.

Pies jest symbolem zaufania, wierności i przyjaźni.

Jeśli śni nam się pędzący tramwaj, możemy spodziewać się dynamicznych zmian w życiu.

Oczywiście wagon tramwajowy przedwojennego typu mógł się pojawić, bo w sobotę byłam w Tarnowie i tam przy Rynku stoi jeden, zrobiłam nawet zdjęcie, więc może we śnie po prostu pojawiło się wspomnienie. Filmu o kosmitach nie oglądałam od dawna, nie mam psa i raczej unikam kontaktu ze zwięrzętami. 

Lęki wewnętrzne? Chyba nie mam takich, chyba, że nieuświadomione, bo nawet mam świadomość, że obecny związek, praca, finanse, stan zdrowia mogą się kiedyś zmienić. 

A więc może nadchodzą zmiany?

Komentarze