Sen



 Miałam sen, że pakowałam się na podróż do ciasnej torby, jakbym miała mało miejsca, by zabrać stare rzeczy ze sobą. Pamiętam, że włożyłam jakieś rzeczy dzieci - zabawki i ciuszki z metkami, zabawki myśląc, że takie dostały; ubrania - bo takie im kupiłam. Potem miałam pakować moje swetry (skądinąd ulubiona część zimowej garderoby) i co rusz odkładałam do niezabrania stare, spęczkowane egzemplarze, które w dodatku mi się już nie podobały i zupełnie nie były w moim obecnym stylu.

Według internetowego sennika "pakować się na podróż" rozumiane jest jako nadejście kolejnego, nowego etapi w życiu śniącego. 

Ale oczywiście sen mógł być wywołany czekającym mnie wyjazdem w połączeniu z ubiegło- i tegoroczną całkowitą wymianą garderoby (odkryłam na nowo styl "oldmoney") oraz dzisiejszym zakupem na pewnej litewskiej platformie z używanymi ubraniami na V.

Kto wie?

Komentarze