Bo jestem wyjątkowa!

 Jestem za stara na inby w internetach.

Szukałam wczoraj (bezskutecznie) w całości bawełnianych lub wełniano-bawełnianych grubych, wysokich skarpet w całej galerii. W każdej obejrzanej parze mniejsza lub większa zawartość poliestru a te z napisem "kaszmir" miały w sobie maksymalnie do 6% kaszmiru. 

Junior po pół roku zostawiania samochodu na przed płotem i kilkukrotnym co najmniej te zimy skrobaniu auta ze śniegu uszykował sobie wreszcie miejsce w garażu (mamy garaż wolnostojący na dwa samochody). Zeszło mu, uwzględniając, że mówiłam mu o tym kilka razy i potrzebował jedynie przenieść do piwnicy w domu stary stół robiąc w ten sposób miejsce i po prostu wjechać do środka. 

Siedzimy z Lolkiem i jemy żurek (Junior śpi mając  ostatnio nocny tryb życia śpi akurat) i patrzymy na reklamy McDonald's w telewizji. Najpierw jedna. Lolek stwierdza, że z góry można było założyć, że to właśnie McDonald's będzie, bo tylko jego stać na pół minuty pokazywania szczęśliwych ludzi, a potem szybki rzut na logo firmy. Potem druga reklama, jakiś młodzieniec w typie Dawida Podsiadły przekonuje do zestawu big mac i frytki za 15 zł, mówię, że jakiś dziwny ten chłopak i nie podoba mi się, na co Lolek stwierdza, że jestem wyjątkowa, bo nie podoba mi się to, co się podoba większości Polaków, przynajmniej co się powinno podobać według specjalistów od reklamy. Jego spostrzeżenia znowu mnie zadziwiają pozytywnie. 

Wcześniej byłam na drugim masażu, prawa ręka boli jakby mniej, przynajmniej nie muszę jej ugniatać własnym ciałem. Wymieniłam się z panią Ewą (kosmetyczką i masażystką, którą znam prawie trzydzieści lat - od wieku nastoletniego) uwagami na temat wpływu przeżyć psychicznych i emocjonalnych na wygląd. Doszłyśmy do wniosku, że nie wiemy, czy są na to badania naukowe, ale pani Ewa, przez gabinet której przewinęło się mnóstwo pań, potwierdziła, że często niechęć do ludzi i świata, ogólne rozgoryczenie życiem wypisane jest w rysach twarzy i potwierdza się to potem w rozmowach z klientkami. 

W planach na wieczór woskowanie (wosk już się grzeje), sprzątanie łazienki i gorąca kąpiel.


źródło: Pexels, RDNW Stock Project

Komentarze